Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Geen terugbetaling bij geen levering

Klachtnummer
# 121304
Gebruiker
Boze klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Group collega's bestelde parfum op 9 juni 2015 als verjaardagscadeau en betaald. Het zou de volgende dag opgestuurd worden. Per 12 juni nog niets ontvangen, bleek het niet voorradig te zijn. Gevraagd om geld te retourneren want het was voor een verjaardag en zou dus te laat zijn. Per 15 juni gaven ze aan te proberen zsm te leveren maar het was al te laat. Zij boden een alternatief aan maar dat was niet wat de jarige wilde. Definitef geld teruggevraagd. Uiteindelijk na 18 juni stond er ineens een pakket dienst voor de deur met de parfum. Die is niet aangenomen en teruggestuurd want het was al te laat voor de verjaardag. Sindsdien na heel veel telefoontjes waarbij altijd dezelfde dame opneemt, nog niets terug ontvangen. Het komt, zegt de dame, door administratieve achterstand. Degene die over de administratie gaat is er alleen 'smorgens maar die krijg je niet te spreken. Het is een schandalig bedrijf en zij adverteren her en der en plegen regelrechte diefstal.

De oplossing

Onmiddelijke terugbetaling!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parfum.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen