Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Kan Kadobon niet verzilveren

Klachtnummer
# 152327
Gebruiker
Babs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb met de kerst een kadobon gekregen en heb deze proberen in te wisselen, wat dus niet gaat... Mail gestuurd en tot op heden geen reactie en telefonisch zijn ze niet te bereiken. Wel het geld innen maar als er dan wat is zijn ze niet te bereiken. Schandalig gewoon.

De oplossing

Ik wil gewoon mijn bon kunnen inwisselen tegen een product of het geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parfum.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen