Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Na 2 maanden wachten op levering verkeerde product geleverd.

RtV

Op 6 november 2015 heb ik een parfum besteld. Na veelvuldig telefonisch contact en per mail contact gehad te hebben, heb ik eindelijk op 22 december 2015 een bestelling geleverd gekregen. Bij het openen blijkt er een heel ander product geleverd te zijn, dat mij totaal niet aanstaat. Diezelfde middag direct gemaild dat ik niet het juiste geleverd heb gekregen. Tot op heden geen reactie. Ook vanaf eind december zijn ze telefonisch niet meer bereikbaar. Iedere keer dat ik belde voor 22 december werd mij een andere belofte gedaan, artikel niet op voorraad, artikel is bij ons binnen maar niet de juiste ml. als je bij betaald kunnen we het je wel leveren anders komt de parfum volgende week binnen, uiterlijk donderdag wordt je parfum verstuurd, etc. Overigens kon ik via de site het artikel gewoon weer bestellen, wat ik uiteraard niet heb gedaan. De website geeft niet aan dat het artikel niet voorradig is. Onvoorstelbaar dat deze organisatie zo om kan gaan met het geld van andere mensen.

Geld terug.

Parfum.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?