Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Niet geleverde parfum vanYSL, Rive Gauche; vervangende geuren ontvangen

Karin

Maanden geleden parfum besteld. Betaald met cadeaubon en aanzienlijk aanvullend bedrag. Parfum werd niet geleverd. Telefonisch was het bedrijf weinig tot niet te bereiken. Op e mails werd ook niet gereageerd. Week voor de Kerst mail gekregen met de mededeling dat mijn parfum onderweg was. Wat schetste mijn verbazing echter toen ik het geleverde pakketje open deed: in het pakket zat een fles Nina Ricci en Moschino met een zeer onprofessioneel uitziend briefje (geen logo of andere herkenning van het bedrijf). Nadien heb ik vele malen getracht contact met het bedrijf te krijgen, maar helaas, telefonisch niet bereikbaar, op mails wederom geen reactie. Uiteraard op Internet gelezen dat velen mij voor zijn gegaan, dit maakt het gevoel van opgelicht zijn helaas niet minder. Tot op heden niets gehoord of gezien, ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten.

Ik wil de door het bedrijf opgestuurde parfums niet hebben, zijn totaal mijn geuren niet, al doet het bijgevoegde briefje anders geloven.
Ik wil het product retour doen, ook al ben ik ver over de retourdatum. De oorzaak hiervan ligt zeker niet bij mij, op mails om een retouretiket te ontvangen is nooit gereageerd. Telefonisch contact was sowieso niet mogelijk.
Ik wil het pakket retour doen en mijn geld terug ontvangen.

Parfum.nl (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?