Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Online bestelde en betaalde producten niet geleverd

T.C. Blanken

Op 28/12/2015 via Parfum.nl online besteld en betaald via iDEAL: 2 flessen 75 ml EdT Roberto Cavalli à € 98,95 (totaal bedrag). Geen e-mailbevestiging ontvangen.
Op diverse herhalingsmails aan info@parfum.nl geen response ontvangen.
Telefonisch via 071 561 1698 (nr. op website) geen contact te leggen (diverse pogingen gedaan)

1. Levering van bestelde producten binnen 2 weken dus uiterlijk 22/1/2016.
N.B. Geen levering van alternatieve z.g. gelijkwaardige producten.
2. Mocht 1) niet lukken dan restitutie betaalde bedrag op mijn Bankreknr.
[bankreknr verwijderd door moderator]

Parfum.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

T.C. Blanken
    Er is door Parfum.nl niet op Klachten Kompas gereageerd op mijn klacht. Heb het idee dat ze niet op KK kijken. Want gisteren (20/1) ontving ik wel een levering maar met 2 'alternatieve' producten. Terwijl ik nadrukkelijk op KK had aangegeven dat ik dat NIET wilde en dat bij niet-leverbaarheid van de gevraagde producten ik mijn geld terug wilde. Op separate e-mails is tot op heden niet gereageerd. Inmiddels lijkt ook hun website uit de lucht. Ziet er niet goed uit. Ga er nog per mail achteraan.
    T.C. Blanken
    KK Heeft niet gewerkt. Zover na is te gaan heeft parfum.nl de klacht op KK niet gelezen. Parallel hebben ze een actie genomen door andere dan de gevraagde artikelen te leveren wat in KK klacht expliciet als niet acceptabel was aangegeven. Op verzoeken (ook per separate mails) om restitutie van het aankoopbedrag is niet gereageerd. N.B. website parfum.nl is sinds aantal dagen uit de lucht. Vraag mij af wat voor aanvullende actie nog mogelijk is.

T.C. Blanken

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?