Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Parfum besteld, nooit ontvangen. Geld niet terug ondanks verzoek.

Klachtnummer
# 152322
Gebruiker
Deurbell
Datum
0 reacties

Details

De klacht

13 sep 2015: parfum besteld, meteen betaald (€48,90). Nooit iets ontvangen.
28 sep 2015: gemail om te vragen wat de status was, geen reactie.
okt: gebeld om te vragen wat de status was, zou teruggebeld worden, nooit gebeurd.
9 nov 2015: gebeld, geld teruggevraagd, dit moest ik per e-mail aangeven, dan zou dit binnen 24 uur in behandeling/bevestigd worden.
9 nov 2015: zelfde dag e-mail met verzoek tot terugstorten betaalde bedrag.
Sindsdien niets meer vernomen. Wilde vandaag (03 feb 2016) bellen, maar de website lijkt gewist, dus ik kan het telefoonnr niet opzoeken.

De oplossing

Zoals eerder in e-mail aangegeven wil ik mijn geld (€48,90) terug, en een compensatie voor alle tijd, moeite en frustraties door de bijzonder slechte service.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parfum.nl (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen