Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Restitutie niet ontvangen

# 120052
Shanti

Beste Parfum.nl,

Op 23 april 2015 heb ik een bestelling bij jullie gedaan en direct het bedrag overgemaakt via Ideal. Vijf dagen later kreeg ik bericht dat het product niet voorradig was maar dat deze nu besteld was en zsm verzonden zou worden. Zodra dat gebeurd zou zijn, zou ik bericht ontvangen.

30 dagen later had ik nog altijd de bestelling niet ontvangen, noch enig bericht.
Ik verstuurde en mail op 27 mei waarin ik me beriep op het consumentenrecht om de bestelling te annuleren na 30 dagen en mijn geld terug te krijgen.

Op 31 mei kreeg ik een e-mail met excuses en de belofte dat dit in orde gemaakt zou worden; aanvraag tot restitutie zou naar de financiële afdeling verstuurd zijn.

Een maand later was mijn geld nog altijd niet terug op mijn rekening gestort. Op 29 juni stuurde ik wederom een e-mail met de vraag wanneer dit zou gebeuren. Wederom kwam hetzelfde antwoord.

Het is nu 23 juli (inmiddels al 16 december!!) en ik heb nog altijd mijn geld niet terug, noch het product in huis. Ik blijk niet de eerste te zijn dus deed ik aangifte van internetoplichting, ook dit heeft niet geholpen.

Zoals duidelijk wil ik volledige en directe restitutie van mijn geld. Belangrijker nog: parfum.nl moet offline gehaald worden en de oplichters erachter aangepakt worden.

MVG,

S.L. Powell-ten Brink

Parfum.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?