Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Wel betaald, geen levering

Klachtnummer
# 145780
Gebruiker
Wouter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 december een bestelling gedaan via de website, en via ideal betaald. Doordat ik geen orderbevestiging ontving, heb ik zelf contact gezocht met parfum.nl via facebook. Ik kreeg vrij direct een antwoord dat dit klopte, omdat er problemen waren met de mailserver. Op andere vragen kwam geen reactie meer. Inmiddels is de facebookpagina weg of ben ik geblokt. Ik kan in ieder geval niet meer reageren. Ze zijn ook telefonisch niet bereikbaar en geen reactie op mail.

De oplossing

Alsnog levering van het product of restitutie van het gehele bedrag incl. bezorgkosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parfum.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen