Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Wel betaald, niets gekregen, geen geld terug

JfE

Op 21 juli jl. flesje Lalique EdT à 125ml van € 53,90 besteld én betaald via iDeal. Diverse keren per e-mail en telefonisch bij ene Marian navraag gedaan naar de levering. Toen het wel duidelijk werd dat er niets geleverd ging worden via diverse e-mailberichten aangegeven, dat ik mijn geld terug wilde. Er werd nog één keer door dezelfde Marian gereageerd, ze zou het verzoek tot terugbetaling "opnieuw met een aantekening bij de administratie neerleggen". Hierna niets meer vernomen; heb op 18 augustus aangifte gedaan bij de politie wegens internetoplichting en Parfum.nl hiervan in kennis gesteld.

Zo snel mogelijk mijn geld terug, ik heb inmiddels de gewenste eau de toilette met één dag via een andere leverancier ontvangen.

Parfum.nl (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

JfE
    Parfum.nl heeft op 24 december 2015 een ander type Lalique EdT gestuurd van 75 ml. De geur is geheel anders dan de bestelde Lalique White en het volume is aanzienlijk minder dan de bestelde (en betaalde) 125 ml. Kortom: geen oplossing. Heb al in augustus aangegeven, dat ik mijn geld terug wil, heb deze eis nu opnieuw via een e-mailbericht kenbaar gemaakt. Na ontvangst van het geld zal ik het ontvangen flesje op kosten van Parfum.nl retourneren. Ik wacht op hun reactie.

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?