Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Wel betaald, niets gekregen

Klachtnummer
# 147897
Gebruiker
Cornelia Hannink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 28 december 2015 heb ik op de website 3 flesjes eau de toilette besteld voor een totaalprijs van € 198,80. Dit heb ik via Ideal rekeningnummer NL90 INGB 0006 0807 85 tnv MultiSafePay betaald. Tot op heden heb ik echter nog niets ontvangen. Op door mij gestuurd emails (info@parfum.nl) wordt niet gereageerd en bij het telefoonnummer 071 5611 698 wordt gezegd dat het nummer tijdelijk buiten gebruik is.

De oplossing

Graag levering van de bestelde eau de toilette of terugstorting van het door mij betaalde bedrag ad. € 198,80.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parfum.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Cornelia Hannink
    Datum
    Tot mijn grote verbazing ontving ik gister een pakket van Parfum.nl Daarbij een nietszeggend briefje dat het door mij bestelde niet leverbaar was en dat ze daarvoor in de plaats n paar alternatieve stuurden omdat er volgens hun "geen andere oplossing zou zijn". De eau de toilettes die ik gekregen heb vindt ik niet prettig, ze lijken zelfs niet op wat ik besteld heb. Volgens mij had ik gewoon mijn geld terug moeten krijgen en ik denk er dan ook nog steeds over om via de DAS een zaak te starten.

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen