Klacht Parfum.nl (bestaat niet meer): Wel laten betalen en niet leveren.

Klachtnummer
# 146208
Gebruiker
Josephine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLACHT Op 9 maart producten besteld, welke "achteraf" niet meer leverbaar bleken.
Vele emails verder, maar tot op heden (1 januari) geen terugstorting mogen ontvangen.
Ondanks belofte om eind April zo spoedig mogelijk het overgemaakte bedrag terug te storten.
Parfum.nl reageerde niet meer op emails en is telefonisch niet breikbaar.
Het product welke niet meer leverbaar was heeft nog een hele tijd op de website gestaan, maar is inmiddels verwijderd.

Kortom wel laten betalen, niet leveren, geen terugstorting, geen service en absoluut geen reclame voor parfum.nl.

De oplossing

Zo snel mogelijk terug storten van mijn geld.
Geduld is nu op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parfum.nl (bestaat niet meer) is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfum.nl (bestaat niet meer)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen