Opgelost door Parfumaria: Fout op website wordt verhaald op mij

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 379772
Gebruiker
Jan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op de website 100 ml parfum besteld voor 54 euro, zo staat het ook in mijn factuur/besteloverzicht. Vandaag ontvang ik 50 ml. Dus ik die navraag. Blijkt er in verband met een update een verkeerde hoeveelheid of prijs te hebben gestaan. Dit zou aangegeven zijn op social media. Ik heb geen social media. Ook op de site, maar dat heb ik niet gezien of gelezen. En ik heb er ook begrip voor, ik ga echt niet die prijs en hoeveelheid afdwingen, ook geen poging gedaan. Maar nu moet ik het op eigen kosten terugsturen, dat vind ik wel bijzonder. Ik vind dat de webshop het op eigen kosten terug moet nemen. Ze hadden de fout al eerder kunnen ontdekken, want zij waren in de wetenschap dat er iets mis was. Ik niet. Dan zou ik dus 6,95 moeten betalen voor iets wat ik niet heb besteld, zoals overigens duidelijk blijkt uit mijn besteloverzicht.

Gewenste oplossing

De retourkosten voor eigen rekening nemen en geheel aankoopbedrag terugstorten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Parfumaria
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Er is inmiddels uitgebreid uitleg gegeven via de mail over dit onderwerp en een kortingsbon aan de klant. Hierbij gaan we er vanuit dat de situatie is opgelost. Helaas blijven foutieve foto's die door storing ontstaan zijn op Google een tijd staan. We hebben daar geen invloed op. Onze site geeft gelukkig wel alle producten correct aan. Met vriendelijke groet ParfuMaria.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Parfumaria?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen