Klacht Parfumcadeaukaart.nl: Parfumcadeaukaart.nl

Klachtnummer
# 115686
Gebruiker
F.P.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb voor mijn kerstpakker van s'heerenloo, 6 cadeaukaarten a €15,00 besteld van het bedrijf cadeaukaart.nl. Toen ik de kaarten ontving en wilde bestellen was alles in orde, ik drukte op betalen en daar ging er iets mis, de betaling werd ineens geannuleerd, wel is het bij te betalen bedrag van mijn rekening geschreven en zijn mijn cadeaukaarten leeg. Dit terwijl de bestelling niet succesvol was. Nu ben ik dus €90,00 aan cadeaubonnen kwijt plus het bij te betalen bedrag. Ik heb de klantenservice van het bedrijf een mail gestuurd met daarin de uitgelegde situatie maar tot op heden nog niks vernomen. Terwijl er op de klantenservice pagina staat dat ze binnen twee dagen reageren.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld voor de cadeaukaarten zodat ik elders een parfum kan kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Parfumcadeaukaart.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfumcadeaukaart.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen