Klacht Parfumia.nl: Bestelling niet geleverd

Klachtnummer
# 188461
Gebruiker
Arjan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26 september 2016 heb ik 2 flesjes eau de toilette besteld en betaald met een totaal waarde van 111 Euro. Volgens de website waren deze producten op voorraad en zou binnen 24 uur geleverd worden.

Heden op 4 oktober nog steeds niets ontvangen. Ook wordt er niet gereageerd op de mail. Vermoeden dat het hier om oplichting gaat.

De oplossing

Ik wil graag een snelle levering of mijn geld retour.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfumia.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen