Klacht Parfumia.nl: geen gehoor

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182698
Gebruiker
Saskia
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 25-08-2016 parfum besteld en betaald via Ideal. Ik heb geen bevestiging per mail ontvangen. Ik heb een paar keer proberen contact op te nemen via het formulier van de website,-> geen enkele reactie.
Ik heb nog een mail gestuurd naar de klantenservice, die komt onbezorgd retour
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
klantenservice@parfumia.nl

Ik wil graag weten of mijn bestelling goed is ontvangen en dat de parfum verstuurd zal worden. Op de site staat geen enkel telefoonnummer wat ik kan bellen

De oplossing

Een reactie wanneer ik mijn parfum zal ontvangen of anders geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Saskia
    Datum
    Nog steeds niets gehoord, e-mails naar de klantenservice komen retour. Telefonisch niet te bereiken. Ik zal dus naar Den Haag moeten gaan
  2. Auteur
    Saskia
    Datum
    Ik ben blij dat ik uiteindelijk de parfum heb ontvangen, maar vind het slecht dat het bedrijf op geen enkele manier reageert en dus niet bereikbaar is als je vragen hebt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Saskia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry