Klacht Parfumia.nl: Geen levering en geen reactie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 83927
Gebruiker
Angie
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Op maandagochtend 10 november j.l. heb ik een fles parfum besteld en incl. verzendkosten € 88,90 betaald. De site meldde dat de parfum voorradig was en dat de levering de volgende dag plaats zou vinden, mits voor 16.00 uur besteld. PostNL kwam echter niet met de melding dat er een zending voor mij onderweg is, sinds maandag staat alleen een pakketnummer met de status "in afwachting" geregistreerd, wat verder niet te volgen is.
Op maandag namiddag geprobeerd 0900-3434343 te bellen, wat zinloos is want het nummer is niet in gebruik. Drie dagen lang heb ik contact gezocht via de Website met de vraag mij over de status van mijn bestelling in te lichten. Er wordt gewoon niet gereageerd!
Gisteren heb ik Parfumia.nl laten weten verdere acties te ondernemen. Dit is geen betrouwbare webwinkel, mijn geld zal ik via de gerechtelijke weg moeten terugeisen en laat iedereen die deze melding leest gewaarschuwd zijn: bestel NIET bij Parfumia.nl.

Gewenste oplossing

Ik verwacht de bestelde parfum deze week nog thuis te ontvangen. Blijkt dit niet mogelijk te zijn verwacht ik dat het betaalde bedrag terugbetaald wordt.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Parfumia.nl
    Datum
    geld is al op 17-11 retour op u rekening wilt u de klacht afhandelen of verwijderen?
  2. Auteur
    Angie
    Datum
    Dat was ook wel het minste wat u heeft gedaan! Het geld stond gisteren in de namiddag pas op mijn rekening, nadat ik u anderhalve week lang zonder succes getracht heb te bereiken. Maar inmiddels heb ik zoveel informatie over uw bedrijven en praktijken gevonden, dat ik niet stil ga zitten afwachten dat er nog onnodig meer mensen bedonderd worden. Dat is wat u doet en als iemand de weg op het internet niet goed kent zal het geld nooit meer door u terugbetaald worden. Ik sluit, maar verwijder niet!
  3. Auteur
    Parfumia.nl
    Datum
    wij leveren meer dan 100 bestellingen per dag, is het geen menselijke fout dat wij elkaar zijn misgelopen, u mag doen wat u wilt, ik kan ook onnodige dingen over u schrijven, want het gaat om de klacht en die is opgelost!
  4. Auteur
    Angie
    Datum
    Erg geloofwaardig bent u niet! Het is dan ook zeker geen menselijke fout dat ALLE telefoonnummers die u op verschillende sites opgeeft onbereikbaar zijn...?? Het is dan zeker ook geen menselijke fout dat op één en hetzelfde adres meerdere BV's met verschillende namen zijn aangemeld...?? Het is dan zeker ook geen menselijke fout dat al meerdere mensen hun bestellingen niet, nauwelijks of veel te laat hebben ontvangen...?? 100 bestellingen per dag...in uw stoutste dromen niet!! Dat is een feit!!
  5. Auteur
    Angie
    Datum
    Praatjes vullen geen gaatjes, helaas...
    Ik hoop dat zo min mogelijk mensen hier nog intrappen!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Parfumia.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen