Klacht Parfumia.nl: Geld niet retour na annulering van bestelling bij Parfumia.nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 185944
Gebruiker
PL
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geen mail bevestiging van de bestelling zoals was aangegeven, de bestelling is wel online op de website in te zien, waar "betaald" op terug te vinden is.
Hierna heb ik mijn bestelling middels email geannuleerd zoals op de site staan aangegeven.

"Annulering
Wil je een nog niet ontvangen bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice via mail of via onze chatservice, dan annuleren wij kosteloos je bestelling. Een eventuele, door ons ontvangen vooruitbetaling wordt meestal binnen enkele werkdagen (en uiterlijk binnen 14 dagen) teruggestort "

Helaas geen reactie op mijn annulering van bestelling van parfumia.nl en nog geen geld retour op mijn bank! Geld is middels ideal overgemaakt.
Er zijn twee email adressen die ik heb gemaild - en uiteraard een reminder gestuurd:
1) klantenservice@parfumia kreeg ik echter direct retour als niet ontvangen.
2) info@parfumia, is wel aangekomen maar geen reactie op mogen ontvangen.



De oplossing

Ik zie graag mijn geld terug op mijn rekening

2 reacties

  1. Auteur
    PL
    Datum
    Nog steeds geen geld terug gestort op mijn rekening, terwijl de uiterlijke 14 dagen nu verstreken zijn!
    Reminders gestuurd aan info@parfumia.nl ; Deze komen niet retour zoals bij klantenserice@parfumia, maar nog geen enkele reactie. Ik wacht nog steeds op mijn geld voor deze geannuleerde order.
  2. Auteur
    PL
    Datum
    Heb na 5 weken eindelijk mijn geld terug van mijn geannuleerde order. Mobiel nummer opgevraagd bij mollie payments. Dit nummer nam niet op toen ik belde maar reageerde wel op whatsapp. Succes

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Parfumia.nl?