Opgelost door Parfumia.nl: Parfum besteld en betaald, niks geleverd!
Details
De klacht
Op 24 juni jl heb ik een damesgeur besteld van Dolce & Gabbana pour femme en heb hier met verzending €58,95 voor betaald. Ik kon het geurtje tegen extra betaling al de volgende ochtend ophalen bij een afhaalpunt bij mij in de buurt. Net als de rest ook geen bevestigingsmail of een track & trace code ontvangen van PostNL. Na het lezen van zoveel klachten hoop ik hier toch nog wel met parfumia.nl uit te kunnen komen. Ik wil gewoon mijn geld terug, aangezien ik nu voor iets betaald heb wat ik waarschijnlijk nooit meer opgestuurd ga krijgen.De oplossing
Mijn geld teruggestort krijgen op mijn rekeningUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.