Opgelost door Parfumia.nl: Parfum besteld en betaald, niks geleverd!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 174229
Gebruiker
MissXu
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 24 juni jl heb ik een damesgeur besteld van Dolce & Gabbana pour femme en heb hier met verzending €58,95 voor betaald. Ik kon het geurtje tegen extra betaling al de volgende ochtend ophalen bij een afhaalpunt bij mij in de buurt. Net als de rest ook geen bevestigingsmail of een track & trace code ontvangen van PostNL. Na het lezen van zoveel klachten hoop ik hier toch nog wel met parfumia.nl uit te kunnen komen. Ik wil gewoon mijn geld terug, aangezien ik nu voor iets betaald heb wat ik waarschijnlijk nooit meer opgestuurd ga krijgen.

De oplossing

Mijn geld teruggestort krijgen op mijn rekening

2 reacties

  1. Auteur
    MissXu
    Datum
    Parfumia heeft gereageerd op mijn emails en/of mijn klacht hier en eergisteren het geld teruggestort. Ik heb dit gisteren op mijn rekening gestort gekregen. Dus parfumia heeft mijn klacht iniedergeval afgehandeld en ben blij dat ik mijn geld terug heb gekregen.
  2. Auteur
    MissXu
    Datum
    Zie eerdere reactie. Ik heb het geld netjes teruggestort gekregen en hierbij is voor mij de klacht afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MissXu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Parfumia.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen