Klacht Parfumia.nl: Parfum besteld. Betaald en NIET geleverd.

Klachtnummer
# 192199
Gebruiker
Toorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb bij Parfumia heren parfum besteld. Wel direct van Parfumia keurig betalings bevestiging via mail ontvangen. Het betreffende bedrag is ook direct van mijn rekening afgeschreven. Ik heb zeer vele keren een antwoord apparaat ingesproken en via de site gevraagd contact met mij op te nemen. Echter geen enkele reactie. Ik wil zo graag iets horen over de status. Ik hoop iets te horen...

De oplossing

Beste Parfumia,

Graag wil ik helderheid over mijn bestelling van 15 oktober die op 18 oktober geleverd zou worden. Ik heb al vaak verzocht om contact. Zowel via jullie site als meerdere malen telefonisch. Lukt de levering niet, dan zou ik u willen vragen om het geld terug te storten op mijn rekeningnummer.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfumia.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen