Klacht Parfumia.nl: Verkeerde parfum ontvangen, geen reactie op mails

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 180461
Gebruiker
R. de J.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling op 17 juli 2016, betaald via IDeal. Geen bevestiging ontvangen. Op 19 juli mail gestuurd naar klantenservice@parfumia.nl om dit te melden. Mail retour: adres onvindbaar. Het adres info@parfumia werkt wel. Op 21 juli komt pakje met verkeerde parfum aan; zonder factuur. Nieuwe mail gestuurd.
Op 25 juli antwoord via de mail van "Limam"
"Beste mag ik van u de ban naam en het bedrag voor terugstorting" (letterlijk!)
Die gegevens opnieuw gemaild. Verder niets meer gehoord.

De oplossing

Het juiste parfum of geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    R. de J.
    Datum
    Geen enkele reactie van het 'bedrijf'.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. de J.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Parfumia.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen