Klacht Parfumia.nl: Wel betaald, geen bevestiging en geen levering

Klachtnummer
# 184903
Gebruiker
KasperK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 september heb ik een bestelling geplaatst en betaald via Ideal. Bijna een week later heb ik nog geen bevestiging ontvangen. Omdat ik mij afvraag hoe de bestelling erbij staat heb ik een mail gestuurd naar het op de website vermelde e-mailadres (klantenservice@parfumia.nl). Bij het versturen van de mail krijg ik de melding (automatisch gegenereerd bericht) van mijn email dat het mailadres niet wordt erkend als een bestaand adres, en dat er geen mail naar toe kan worden gestuurd. Verder staan er op de website geen contactgegevens vermeld, anders dan een postadres.

De oplossing

Ik wil graag zo spoedig mogelijk weten hoe mijn bestelling ervoor staat en anders graag mijn geld terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfumia.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen