Klacht Parfumlux: Bestelling nog steeds niet ontvangen, maar wel betaald!!

Nicole76

Op 20 december jl. heb ik een bestelling gedaan (bestelnr. 400052308) voor de eau de parfum Chantal Thomass. Deze bestelling heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen, maar wel via iDEAL betaald. Het lijkt mij vrij netjes, dat wanneer de bestelling vertraging oploopt dit bij de klant te melden helaas is ook dit niet gebeurd. Daarom ben ik gaan mailen en heb meerdere keren geprobeerd te bellen, op het internet kwam ik meerdere telefoonnummers tegen en bij geen enkel nummer lukte het om het bedrijf Parfumlux.nl / Turquoise shop of Mevr. S. Balkema te bereiken.
Mocht ik op korte termijn geen reactie krijgen, zal ik helaas aangifte gaan doen.

Ik wil dat het bedrijf contact met mij opneemt om mijn geld terug te storten.

Nicole76
    Ze hebben een mail gestuurd en ik heb mijn geld teruggestort gekregen. Het ging alleen zonder excuus, duurde lang etc. Ik heb het gevoel als ik het niet hier bij de consumentenbond op de site had geplaatst, dat ik dan naar mijn geld kon fluiten. Het stinkt.....

Nicole76

Ook een klacht indienen over Parfumlux?