Klacht Parfumlux: geen levering , geen geld retour

Klachtnummer
# 168912
Gebruiker
J. Haring
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11 mei bestelde ik een flesje Madame Rochas eau de toilette 100 ml. bij Parfumlux.
Parfumlux bevestigde direct de ontvangst van de betaling en over te gaan tot levering binnen 5 werkdagen.
Aangezien levering uitbleef per e mail nagevraagd en op 16 mei bericht ene Sylvia van het Support Team mij dat de parfum niet meer leverbaar is , maar geen woord over terugstorten van betaalde €44,75
De Madame Rochas EDT 100 ml. staat tot op heden nog prominent als leverbaar op hun site.
Er wordt niet meer op e mails of sms-jes gereageerd.

De oplossing

indien niet kan worden geleverd , geld terugstorten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parfumlux?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen