Klacht Parfumlux: Wel betaald maar niets geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 290115
Gebruiker
e.bergen34@upcmail.nl
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 18 dec.2017 een bestelling "on line"gedaan, n.l. een fles Eau de parfum, 50 ml, en ook betaald door middel van IDEAL. Bedrag Eur.56,90. Verzendmethode , aangegeven door Parfumlux, " PostNL".
Ik ontving een e-mail bevestiging dd. 19,.12.2017 met bestel nr.# 400061231, maar tot nu tor heb ik niets geleverd gekregen. Ook heb ik niets meer van Parfumlux gehoord. Wel heb ik op 29 dec.2017 nogmaals een E-mail naar Parfumlux gestuurd met dringend verzoek om antwoord: " wanneer wordt de bestelling nu eindelijk geleverd? "
Ook heb ik getelefoneerd naar hun telef.nr., te weten: 06-14208817, bereikbaar tussen 16.00 en 17.00 uur. Ook dat geeft geen resultaat.
Kunt u mij wijzer maken resp. iets voor mij betekenen?
M.vr.gr., E. van Bergen, Prins Mauritslaan 2 - app.64, 2012 SP Haarlem, tel.nr. 06 21292795.

De oplossing

Kunt u contact maken met Parfumlux of heeft u informatie over dit bedrijf waarmee ik verder kan??

2 reacties

  1. Auteur
    e.bergen34@upcmail.nl
    Datum
    Tot mijn grote spijt heb ik nog steeds niets naders gehoord; ik hoop dat de afwikkeling resp. uw ondersteuning blijft doorlopen tot er resultaat is bereikt dan wel tot u mij een definitief antwoord kunt geven.
  2. Auteur
    e.bergen34@upcmail.nl
    Datum
    Tot mijn grote spijt heb ik nog steeds niets naders gehoord; ik hoop dat de afwikkeling resp. uw ondersteuning blijft doorlopen tot er resultaat is bereikt dan wel tot u mij een definitief antwoord kunt geven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
e.bergen34@upcmail.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen enkel antwoord gekomen. Er is niets opgelost. Als ik er verder mee zou willen gaan rest mij niets anders dan aangifte te doen bij de politie. Dat overweeg ik nog.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?