Klacht Parfumlux: Wel betaald maar niets geleverd.
Details
De klacht
Ik heb op 18 dec.2017 een bestelling "on line"gedaan, n.l. een fles Eau de parfum, 50 ml, en ook betaald door middel van IDEAL. Bedrag Eur.56,90. Verzendmethode , aangegeven door Parfumlux, " PostNL".Ik ontving een e-mail bevestiging dd. 19,.12.2017 met bestel nr.# 400061231, maar tot nu tor heb ik niets geleverd gekregen. Ook heb ik niets meer van Parfumlux gehoord. Wel heb ik op 29 dec.2017 nogmaals een E-mail naar Parfumlux gestuurd met dringend verzoek om antwoord: " wanneer wordt de bestelling nu eindelijk geleverd? "
Ook heb ik getelefoneerd naar hun telef.nr., te weten: 06-14208817, bereikbaar tussen 16.00 en 17.00 uur. Ook dat geeft geen resultaat.
Kunt u mij wijzer maken resp. iets voor mij betekenen?
M.vr.gr., E. van Bergen, Prins Mauritslaan 2 - app.64, 2012 SP Haarlem, tel.nr. 06 21292795.
De oplossing
Kunt u contact maken met Parfumlux of heeft u informatie over dit bedrijf waarmee ik verder kan??Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.