Klacht parfumoutlet.nl: Geen levering

Klachtnummer
# 100948
Gebruiker
jasper76
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ruim voor Valentijn parfum besteld voor mijn vriendin. Na 3 weken nog niets geleverd, dus maar eens gaan bellen. Als je belt krijgt je continu een antwoord dat alle medewerkers in gesprek zijn.

dan maar een mail gestuurd. Via mail kreeg ik een reactie dat het pakket tijdens het vervoeren beschadigd zou zijn. ze zouden binnen 4 dagen het pakket opnieuw kunnen sturen. Nu is het inmiddels alweer een week verder en zit ik in totaal al een maand! te wachten op mijn bestelling die ik ook al betaald heb. Vandaag maar weer eens een klaagmail gestuurd. Echt ongeloofelijk slecht. Er is slechte communicatie, afspraken worden niet nagekomen en een "sorry" kan er ook niet vanaf. ik hoop dat ik mijn parfum ooit nog krijg.

Gewenste oplossing

zsm leveren en compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

parfumoutlet.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over parfumoutlet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen