Opgelost door parfumoutlet.nl: Ik heb geen reactie gehad na bestelling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 536929
Gebruiker
Ches111
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 8/5/21 parfum besteld en betaald. (€71,90). Echter , niet eens een bevestiging ontvangen. Het bedrag is betaald naar NL17DEUT0265262879

Gewenste oplossing

Mijn geld terugstorten
Geboden oplossing
Ik was iets te snel met mij klacht. Net een betalingsbevestiging ontvangen van parfumoutlet.nl. Ik wacht wel af op mojn bestelling. Bedankt
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

parfumoutlet.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over parfumoutlet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen