Klacht parfumoutlet.nl: Parfum besteld, geld overgemaakt. Mijn parfum is niet leverbaar dus wil mijn geld terug!!

Klachtnummer
# 186203
Gebruiker
SHL
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 31-08-2016 heb ik een parfum besteld via de site van parfumoutlet.nl
Er is 57,01 afgeschreven van mijn rekening voor het parfum Givenchy Ange ou Demon 100ml.
Na een lange tijd wachten heb ik iemand gesproken van het bedrijf die liet weten dat mijn parfum de volgende dag zou binnenkomen en dan zou worden verstuurd door Post NL.
Vervolgens na weer bellen en mailen krijg ik op 8 september een email dat mijn parfum niet leverbaar is. Hierna heb ik direct teruggemaild dat ik dan zsm mijn geld terugwil.
Hierop uiteraard geen reactie. Ik heb meerdere keren gebeld en gemaild maar op het telefoonnummer wordt ik niet teruggebeld en de emails worden ook niet beantwoord.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug. (57,01)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

parfumoutlet.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over parfumoutlet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen