Klacht parfumoutlet.nl: TERUGBETALING VAN NIET TE LEVEREN BESTELLING

Klachtnummer
# 32212
Gebruiker
Oksana
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20-06-2013 heb ik twee producten bij www.parfumoutlet.nl besteld en betaald. Na twee dagen kreeg ik een e-mail dat een van de bestelde producten niet meer leverbaar is. En het andere product heb ik wel na 2 weken ontvangen. Sinds die tijd probeer ik geld van het niet geleverde product terug te krijgen. Ik heb alle 4 de e-mails bewaard die ik heb verstuurd en terug ontvangen. Ik heb schriftelijk contact gehad met Mark en Fleur. Zelf had ik nog gebeld met het Klantenservice op 13 augustus. Ik vraag mijn geld terug van Dolce & Gabbana - 3 L'impératrice edt ( 100 ml ) 41,90 euro.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

parfumoutlet.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over parfumoutlet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen