Klacht Parfumswinkel: Slechte services en beschuldige mensen van artikel gebruik

Klachtnummer
# 319342
Gebruiker
Dianacr
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan.. die is geleverd, vervolgens heb ik hem retour gestuurd. En nu krijg ik een mail dat de producten gebruikt zijn en ze dat kunnen zien aan de zegeling die op de verpakking zit. Ik heb de producten dus zeker niet gebruikt, en er zat ook helemaal geen zegeling op de producten dus hoe kunnen ze dit nu beweren. Nu dien ik alsof te betalen voor producten waar ik niets aan heb.

De oplossing

De artikelen retour kunnen sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Parfumswinkel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Dianacr
    Datum
    Ik bestel vaak producten bij parfumswinkel en stuur veel terug omdat ik een lastige huid heb en de ingredienten lijst moet lezen wegen allergie.
    Dit doe ik liever op mijn gemak thuis als in de winkel producten kopen en daarna weer terug moeten brengen. Maar ik heb zeker nooit producten gebruikt en dan retour gestuurd.

    Mvg
  2. Auteur
    Dianacr
    Datum
    geen reactie en geen oplossing,

Ook een klacht indienen over Parfumswinkel?