Klacht Pariline: Na 5 weken bij twee jassen de rits stuk /exact dezelfde jas van Addrex de helft goedkoper

Anita Olifiers-de Kort

Ik heb 5 weken geleden twee jassen gekocht bij Pari Lini ,via hun internetsite ,beide voor €120.- per stuk.
Bij beide jassen gingen in dezelfde week de ritsen stuk.
Het betreft hier twee jassen van Addrex in twee verschillende kleuren maar hetzelfde model.
Omdat het bij beide jassen is gebeurd vind ik dit een fabrieksfout.
En al na 4 weken beide ritsen stuk voor een jas van dit bedrag,moet niet kunnen.Als dit gebeurd na 4 maanden vind ik het nog een ander verhaal!!

Daarbij komt dat ik dezelfde jas in een winkel heb zien hangen van hetzelfde merk met ook dezelfde bont cappacion voor de helft ,dus voor €60.-.En deze winkel had geen uitverkoop.

Ik heb gebeld met de eigenaar,die vertelde mij dat er geen garantie wordt gegeven op ritsen.
En betreft de prijs dat hij mag vragen wat hij wil!!
Ik werk in dezelfde branche,en als dit 2 keer gebeurd bij hetzelfde model,is het een fabrieksfout.

I

I

Twee ritsen vervangen kost €32,50 per jas,dus totaal €65.-

Graag vergoeding voor dit bedrag.

Pariline is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Pariline?