Klacht ParisPure: Automatische bestelling o.b.v. een proefmonster

Anoniem

Onlangs heb ik via e-mail een gratis proefmonster tegen rimpels aangevraagd bij ParisPure.
Na ontvangst kreeg ik ongeveer 10 dagen later automatisch dit product toegestuurd. Direct werd er € 60,00 afgeschreven. Weigeren was geen optie.De 2 potjes, waarin de creme zat, pasten gewoon door de brievenbus. Terugsturen was niet mogelijk, aangezien er geen adres van de afzender op het pakketje stond.
Na het bezoeken van hun website werd mij het e.e.a. duidelijk. Ik had nl.7 dagen de tijd, om de zending te blokkeren. ParisPure gaat er vanuit, dat wanneer er binnen 7 dagen niet gereageerd wordt, het product bij de consument in de smaak valt, waardoor er automatisch een bestelling wordt gegenereerd. Mijns inziens ben ik niet verplicht om het product direct na ontvangst uit te proberen. Ook gaan zij er vanuit, dat de creme na 3 maanden opgebruikt is, waardoor er weer een 2e bestelling aangemaakt wordt. Uiteraard heb ik dit opgezegd.
Ik vind dit pure oplichting en vraag me af wat te doen.

Terugsturen van het product; klant telefonisch of via e-mail benaderen wat betreft tevredenheid.

Wij vinden dat ParisPure hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ParisPure?