Klacht Park-line: Account niet opgezegd terwijl ik dit wel telefonisch gedaan heb!

Nina

Ten eerste wil ik benadrukken dat ik Parkline nog nooit gebruikt heb en het me toch al ruim 50 euro gekost heeft. Ze incasseren zomaar bedragen van je rekening, ookal gebruik je het niet. Dit was mij al niet helemaal duidelijk. Ik had op een gegeven moment deze bedragen teruggeboekt, waarna ik meteen een incassobureau op me dak kreeg. Aangezien je dat toch niet gaat winnen, het bedrag betaald en Park line gebeld om aan te geven dat ik hun diensten verkeerd begrepen heb en het wil opzeggen. Hierop gaf medewerker aan dat mijn account al niet meer actief was door betalingsachterstand en dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat er weer geld geincasseerd zou worden.

Maar nu een maand later is er toch weer geld van mn rekening afgehaald. Ik heb ze gebeld en ze wisten niets van het telefoongesprek van vorige maand waarin ik aangaf te willen stoppen. Heel jammer voor u mevrouw, maar als u het niet kunt bewijzen moet u gewoon betalen, wordt mij verteld. Ga niet met ze in zee!!!

Ik wil mijn geld terug van de afgelopen maand. En het liefst ook nog een deel van die 50 euro aangezien ik Parkline nooit heb gebruikt en ze helemaal niet duidelijk aangeven dat je ook moet betalen als je het niet gebruikt!

Park-line
    Geachte mevrouw De Voer,

Bedankt voor uw bericht.

Wij betreuren te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienst.

In deze dienen wij u te melden dat u zich op 18-11-2014 heeft geregistreerd bij onze organisatie en hierbij heeft gekozen voor een abonnement van €2,50 per maand per kenteken, ongeacht het aantal parkeeracties. Dat u hier geen gebruik van heeft gemaakt betreuren wij, echter kunnen wij u niet tegemoetkomen in de abonnementskosten, daar u zelf heeft gekozen voor een vaste abonnementsvorm en u dit had kunnen omzetten naar €0.50 betalen per parkeeractie.

Alvorens wij het dossier uit handen hebben gegeven aan het incassobureau, heeft u meerdere betalingsherinneringen van ons ontvangen en op basis hiervan had u dan ook contact met ons kunnen opnemen.

Het is niet helaas niet mogelijk om uw account telefonisch te beëindigen. Indien u uw account wenst te beëindigen dient u een e-mail te sturen naar info@park-line.com of uw account te beëindigen middels het opzegformulier http://www.park-line.nl/opzeggen

Wij kunnen u in deze bevestigen dat uw account reeds op 6-8-2015 is beëindigd en dat wij uit coulance de laatste factuur van juli 2015 zullen laten afboeken.

Met vriendelijke groet, Park-line

Ook een klacht indienen over Park-line?