Opgelost door Park-line: Beëindiging abonnement !

Stop Parkline

Vanaf einde maart 2018 probeer ik via de Parkline site en helpdesk mijn abonnement op te zeggen ... lukt gewoonweg niet !
E-mail sturen gaat niet, helpdesk stuurt je naar de stappen die je al hebt verricht. Nooit meer Parkline, die heb ik letter en figuurlijk GEPARKEERD in een ondergrondse ...

Graag een simpele e-mail adres om fatsoenlijk te kunnen én mogen communiceren !!!

Parline zegt nu wel dat ze in april i.p.v. maart een opzegging van mij hebben gekregen. Maar praten niet over het abonnement geld wat ze van die twee maanden nog willen incasseren. Middels ben ik al blij met de beëindiging van mijn abonnement Mijn hartelijke dank voor jullie support 🙏🏼 Met vriendelijke groet Sonja Vishnudatt

Park-line
    Beste mevrouw Vishnudatt,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u problemen ondervindt met het opzeggen van uw Park-line account, wij zien echter dat uw account al per 26-04-2018 is opgezegd via het opzegformulier op onze website.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? U vindt de antwoorden op de meest gestelde vragen op onze website op www.park-line.nl/zakelijk/helpdesk. Als het antwoord op uw vraag er niet tussen staat dan helpen wij u graag verder.

Customer Support

Ook een klacht indienen over Park-line?