Klacht Park-line: Bekeuring Zaanstad

Bij aanmelden parkee
ractie in Zaandam, zone 75061 op 2juni 2014, werd na aanmelding gezegd, let op u mag hier nog Max 17 uur parkeren. Om14.15 bericht gestuurd naar mij dat de parkeeractie binnen 15 min. Automatisch stopt. Dit bericht niet gezien omdat ik bij UWV cursus volg waar geen tel. Aan mag. Ik heb om 15.38 u. Een bekeuring gehad. Telef. Een klacht bij Parkline gedaan, geen oplossing.
Volgende dag weer aangemeld, nu is de melding, let op hier mag Max. Twee uur geparkeerd worden. Bij zone 75061 geen vermelding over Max 2 u. Parkeren.

Bert Tijsterman
berttijsterman@gmail.com

Ik gebruik al vanaf het begin Park Line, eerst zakelijk nu prive, Nog nooit problemen gehad. Door verkeerde melding van Park Line nu mijn eerste parkeerbekeuring na 40 jaar. Graag compensatie.

Bert Tijstermen

Park-line
    Beste Bertus, In deze wil ik u vermeldend at wanneer u deze SMS heeft ontvangen u direct had kunnen reageren op de gestarte en gestopte parkeeractie. In het bewuste zonegebied mag u slechts eenmaal per tijdseenheid, welke door de gemeente wordt bepaald, parkeren en hierom was de aanmelding helaas niet mogelijk. Indien u niet reageert op berichten, zoals dergelijke foutmeldingen, dan kunt u ons niet verantwoordelijk stellen voor eventuele geleden schade. Met vriendelijke groet, Park-line
    Opa Bert
    Ik heb mij aangemeld in zone 75061, bij aanmelden kreeg ik te horen, U kunt hier nog maximaal 17uur parkeren.
    bij zone 75061 geen vermelding over Max parkeertijd.
    Sms kon ik niet horen, daar de telefoon uit moet bij cursus.
    Heb na de bekeuring nogmaals aangemeld om te horen wat Pline zegt nu, pas op, u mag hier nog Max 13 uur parkeren, gelijk afgemeld
    Gebeld met Pline, mevr. Vogelzang, met klacht,gaf geen concreet antw
    Volgende dag de tekst PLine veranderd in Max parkeren 2 uur?Gr Bert
    Park-line
    Beste Bertus, Bedankt voor uw reactie.De informatie is niet aangepast. De maximale parkeerduur à 2 uur wordt altijd in de bevestiging genoemd. Excuses voor het ongemak, echter kunnen wij u in deze niet tegemoetkomen. Wij hebben u namelijk op de hoogte gesteld van de maximale parkeerduur.Met vriendelijke groet, Park-line
    Geachte Heer, Mevrouw,
    De parkeerduur van 2 uur is niet vermeld, doch er werd gemeld zoals ik al eerder heb beschreven. U heeft mij namelijk NIET op de hoogte gesteld over de maximale parkeerduur van 2 uur.
    Ik zou graag een afspraak maken om elkaar in de ogen te kunnen kijken, op deze manier verwacht ik geen oplossing.
    Ik ben bereikbaar per mail, berttijsterman@gmail.com.Met vriendelijke groet,Bert Tijsterman
    Park-line
    Beste Bert, Bedankt voor uw reactie.De maximale parkeerduur wordt al sinds de livegang van de gemeente Zaanstad genoemd. Excuses voor het ongemak, echter kunnen wij u enkel aanraden om in het vervolg de bevestiging goed af te luisteren.Met vriendelijke groet, Park-line
    Opa Bert
    Geachte heer, mevrouw.Hierbij deel ik u mede dat ik met deze zinloze discussie stop, daar ik absoluut niet serieus genomen word en al meerdere keren uitgemaakt word als leugenaar in uw antwoordden, ook op het verzoek om persoonlijk contact word geheel niet gereageerd.
    Neem uw klanten serieuzer en benader uw klanten menselijker.
    U staat met uw rug naar het raam, draai u om en kijk naar buiten dan weet u dat de wereld er anders uitziet dan een computerscherm.
    groet Bert Tijsterman

Opa Bert

Ook een klacht indienen over Park-line?