Klacht Park-line: de app is niet waterdicht

YarivanH2802

De app heeft meerdere malen de stopzetting van de parkeeractie niet geregistreerd, waardoor de parkeeractie heel lang is doorgelopen, en ik op hoge kosten ben gejaagd.

Volledige schadeloosstelling

YarivanH2802
    Ben nog in afwachting van inhoudelijke behandeling van mijn klacht! App heeft niet goed gewerkt.
    Park-line
    Beste heer/mevrouw van Halem,

Ik vind het vervelend om te vernemen dat u meerdere malen moeilijkheden heeft ervaren met het afmelden van uw parkeeracties.

Op 8 september jongstleden heeft mijn collega de helft van één van de doorgelopen parkeeracties vergoed. Deze tegemoetkoming word betaald door Park-line zelf daar waar het niet mogelijk is om parkeerkosten- of acties te wijzigen noch te annuleren.

Op geen één van de data's waarop u moeilijkheden heeft ervaren met het afmelden van uw parkeeractie hebben wij een storing ondervonden. Om deze reden reden kunnen wij u enkel éénmalig tegemoet komen vanuit Park-line zelf met betrekking tot de doorgelopen parkeeractie. Een hogere vergoeding is niet mogelijk.

Om een dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen heeft mijn collega de gratis herinneringen voor u ingeschakeld.

Mocht u aanvullende vragen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Voor nu wens ik u een prettige dag toe heer/mevrouw van Halem.

Met vriendelijke groeten,

Customer Support Park-line ^RG

Ook een klacht indienen over Park-line?