Klacht Park-line: de app is niet waterdicht

Klachtnummer
# 481805
Gebruiker
YarivanH2802
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De app heeft meerdere malen de stopzetting van de parkeeractie niet geregistreerd, waardoor de parkeeractie heel lang is doorgelopen, en ik op hoge kosten ben gejaagd.

De oplossing

Volledige schadeloosstelling

2 reacties

  1. Auteur
    YarivanH2802
    Datum
    Ben nog in afwachting van inhoudelijke behandeling van mijn klacht! App heeft niet goed gewerkt.
  2. Auteur
    Park-line
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw van Halem,

    Ik vind het vervelend om te vernemen dat u meerdere malen moeilijkheden heeft ervaren met het afmelden van uw parkeeracties.

    Op 8 september jongstleden heeft mijn collega de helft van één van de doorgelopen parkeeracties vergoed. Deze tegemoetkoming word betaald door Park-line zelf daar waar het niet mogelijk is om parkeerkosten- of acties te wijzigen noch te annuleren.

    Op geen één van de data's waarop u moeilijkheden heeft ervaren met het afmelden van uw parkeeractie hebben wij een storing ondervonden. Om deze reden reden kunnen wij u enkel éénmalig tegemoet komen vanuit Park-line zelf met betrekking tot de doorgelopen parkeeractie. Een hogere vergoeding is niet mogelijk.

    Om een dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen heeft mijn collega de gratis herinneringen voor u ingeschakeld.

    Mocht u aanvullende vragen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Voor nu wens ik u een prettige dag toe heer/mevrouw van Halem.

    Met vriendelijke groeten,

    Customer Support Park-line ^RG

Ook een klacht indienen over Park-line?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen