Klacht Park-line: Geen geld terug na teruggestuurde kaarten

W. Schmidt

Mijn abonnement is gestopt en er is nog steeds per incasso een bedrag van mijn rekening afgeschreven . De reden zou zijn dat ik mijn kaarten van parkline niet zou hebben terugestuurd. Ik heb dat alsnog gedaan , maar ik krijg het geld niet meer terug . Men zegt dan :

In deze dien ik u te vermelden dat wij geen creditering zullen aanmaken, daar wij de parkeerkaarten niet binnen de bij de opzegging gestelde termijn hebben ontvangen

Ik vindt dit niet rechtvaardig , om regels te verzinnen om mensen geld afhandig te maken

geld terugstorten

Park-line
    Beste Willy, Bedankt voor uw bericht.Graag vernemen wij van u wanneer ud e kaarten heeft geretourneerd, daar de status van de kaarten nog steeds op niet retour staan.Met vriendelijke groet, Park-line
    W. Schmidt
    Ik heb de kaarten toch opgestuurt heeft u ze nog niet ontvangen ?
    Park-line
    Beste Willy, Bedankt voor uw bericht.Ik wil u verzoeken het bedrag te storneren en ons een bevestiging hiervan toe te sturen. Wij zullen deze factuur dan intern afboeken.Met vriendelijke groet, Park-line

Ook een klacht indienen over Park-line?