Klacht Park-line: Geen geld terug na teruggestuurde kaarten

Klachtnummer
# 81892
Gebruiker
W. Schmidt
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn abonnement is gestopt en er is nog steeds per incasso een bedrag van mijn rekening afgeschreven . De reden zou zijn dat ik mijn kaarten van parkline niet zou hebben terugestuurd. Ik heb dat alsnog gedaan , maar ik krijg het geld niet meer terug . Men zegt dan :

In deze dien ik u te vermelden dat wij geen creditering zullen aanmaken, daar wij de parkeerkaarten niet binnen de bij de opzegging gestelde termijn hebben ontvangen

Ik vindt dit niet rechtvaardig , om regels te verzinnen om mensen geld afhandig te maken

De oplossing

geld terugstorten

3 reacties

  1. Auteur
    Park-line
    Datum
    Beste Willy, Bedankt voor uw bericht.Graag vernemen wij van u wanneer ud e kaarten heeft geretourneerd, daar de status van de kaarten nog steeds op niet retour staan.Met vriendelijke groet, Park-line
  2. Auteur
    W. Schmidt
    Datum
    Ik heb de kaarten toch opgestuurt heeft u ze nog niet ontvangen ?
  3. Auteur
    Park-line
    Datum
    Beste Willy, Bedankt voor uw bericht.Ik wil u verzoeken het bedrag te storneren en ons een bevestiging hiervan toe te sturen. Wij zullen deze factuur dan intern afboeken.Met vriendelijke groet, Park-line

Ook een klacht indienen over Park-line?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen