Klacht Park-line: Ondeugdelijk produkt Garageparkeren en extreme incassokosten door botte reactie gericht op inning laag bedrag

mevr Erich

Voor het garageparkeren heeft Parkline met de gemeente Amsterdam geen afspraken kunnen maken zodat deze kaarten niet werken op de slagbomen van de garages bij de Arena. Gebruik van de Garageparkeerkaart slechts als credit card heeft geen toegevoegde waarde voor iemand die al een credit card heeft. Tevens blijkt Parkline abonnementsgeld te heffen voor iedere kaart die ze je geven. Parkline verkoopt uitsluitend via internet en verstrekt op haar site geen informatie waaruit deze zaken blijken. Parkline blijkt niet ontvankelijk voor verweer (tegen ca. 18 EUR aan abonnementskosten voor de 2 nutteloze en geretourneerde kaarten) en stuurt zomaar wat andere factuurbedragen door naar een incassobureau die ermee aan de slag gaat, extra kosten in rekening brengt (intussen 65 EUR) en nu dreigt met gerechtelijke stappen.

Kwijtschelding van het in rekening gebrachte bedrag voor abonnementskosten (ca. 18 euro) in rekening gebracht op de geretourneerde Garageparkeerkaart en nooit gebruikte Tankkaart en intrekking verhoging met incassokosten (nu 47 euro, meer als het nog langer gaat duren).

Park-line
    Beste mevrouw Erich,U heeft zelf de garage- en tankkaart aangevraagd. De tarieven die wij voor deze kaarten hanteren worden op onze website aangegeven. Voor meer informatie wil ik u verwijzen naar: http://www.park-line.nl/zakelijk/tarieven_mobiel_parkeren_tankenUit de factuur, die inmiddels uit handen is gegeven, blijkt dat u meerdere malen gebruik heeft gemaakt van de garagekaart. Op het moment dat u problemen ervaart met ons product, kunt u contact opnemen met de klantenservice en zouden wij samen tot een oplossing kunnen komen. Zoals eerder aangegeven, werken onze garagekaarten namelijk prima in Amsterdam.U heeft gebruik gemaakt van onze diensten, overeenkomstig met onze voorwaarden dient u de daarbij behorende abonnementskosten te voldoen. Wij hebben u meerdere herinneringen verstuurd, echter is de betaling toch uitgebleven. Hierdoor is de factuur uiteindelijk uit handen gegeven. Excuses voor het ongemak, echter wil ik u verzoeken contact op te nemen met het incassobureau. Met vriendelijke groet, Park-line, ^PK
    mevr Erich
    U volhardt in uw stelling omdat u ten onrechte voorbij gaat aan de 2 redenen voor de onverschuldigde kosten:
    1. uw garagekaart werkt niet op de slagbomen van de parkeergarages van de gemeente Amsterdam omdat u daar geen afspraken mee hebt kunnen maken. Dit vermeldt u niet op uw site. Hierdoor is de kaart nutteloos. Niemand heeft een parkeerkaart nodig om deze alleen als creditcard te kunnen gebruiken.
    2. u rekent abonnementsgeld voor tankkaart die nooit is gebruikt maar snel geretourneerd.
    Park-line
    Op onze website kunt u per gemeente zoeken op garages en controleren of de garagekaart in die garages werkt. Wij vermelden er ook bij of de garagekaart bij de slagboom werkt. Dit kun u teruglezen onder het informatie icoontje achter de naam van de desbetreffende garage. Indien de garagekaart niet bij de slagboom werkt, kunt u een kaartje trekken en deze bij de automaat afrekenen.U heeft een tankkaart aangevraagd zonder op voorhand te informeren wat u hiermee zou kunnen doen en wat de kosten zijn. Helaas is dit uw eigen verantwoordelijkheid en kunnen wij geen restitutie aanmaken voor bedragen die terecht in rekening zijn gebracht. Met vriendelijke groet, Park-line
    mevr Erich
    Volstrekt botte partij die kosten in rekening brengt voor niet verleende diensten en daarom geen enkele klant verdient. Ze verkopen een ondeugdelijk produkt en erkennen niet dat ze daarover eerder bij on-line verkoop onvoldoende informatie verstrekken, hoewel dit recent op hun site is verbeterd. Ze hebben mij abonnement laten betalen voor geretourneerde kaarten waarvan gebruik voor mij geen enkele zin bleek te hebben en daar bovenop nog incassokosten. Super klote bedrijf !

mevr Erich

Ook een klacht indienen over Park-line?