Klacht Park-line: Onterecht abbonement stopgezet

Yildirim28

Tankpas kwijt, gebeld voor een nieuwe. Medewerker heeft ipv nieuwe pas aanvragen mijn pas en abbonement stopgezet. Ik betaal al anderhalf week uit mijn eigen zak en moet nog minimaal 2weken wachten. Werd beloofd binnen 5werkdagen nieuwe pas. Totaal geen medewerking of compensatie.

Mij tegemoet komt voor de dagen
NA 5 werkdagen beloofde pas.

Park-line
    Beste heer Yilidirim,

Wij vinden het uiterst vervelend om te vernemen dat door een medewerker per ongeluk de tankkaart is beëindigd in plaats van vervangen. Onze excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren.

Zoals telefonisch vermeld op 6- en 7 februari is er een nieuwe tankkaart onderweg nadat u de oude tankkaart bent verloren op 29 januari. De tankkaart word door een derde partij verstuurd.

Ongeacht of wij een vervangende of nieuwe tankkaart voor u aanvragen duurt het een aantal werkdagen voordat deze bij u afgeleverd word. Dit proces kunnen wij jammer genoeg niet versnellen.

Vanwege het ongemak dat u heeft ervaren met het vervangen van de tankkaart hebben wij voor u een parkeertegoed van €7,50 aangemaakt in uw Park-line account. De kosten van uw aankomende parkeeracties word verrekend met het parkeertegoed wat tevens ook vermeld word op uw aankomende factuur.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Park-Line Customer Support

Ook een klacht indienen over ?