Klacht Park-line: Onterecht ontvangen factuur voor vervanging parkeerkaarten

MK

Eind jan 2015 heb ik mijn abonnement bij Park-line opgezegd. Op 1 feb kreeg ik een bevestiging van de opzegging en het verzoek de parkeerkaarten binnen dertig dagen terug te sturen. Dit heb ik gedaan. Tot mijn grote verbazing kreeg ik op 6 mrt een factuur voor de vervanging van de kaarten. Hierop heb ik telefonisch contact opgenomen met Park-line. Een heer vertelde mij hoe vervelend hij dit vond en dat de financiële afdeling mij zou terugbellen.
Nadat ik na een kleine twee weken niets had gehoord, besloot ik weer te bellen. Ik kreeg een dame aan de lijn die mij vertelde dat ze de kaarten niet hadden ontvangen en dat ze daarom niets kon doen.
Allereerst vind ik het klantonvriendelijk dat ik terug moest bellen.
Ten tweede vind ik het gekkigheid dat Park-line zich zo gemakzuchtig opstelt t.o.v. dit probleem. Enig onderzoek op internet wijst uit dat ik zeker niet de enige ben die dit is overkomen. Het lijkt erop dat Park-line wel vaker geen pasjes ontvangt, na opzeggingen.

Ik wil mijn geld terug gestort krijgen.

Park-line is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Park-line?