Klacht Park-line: Passen kortingen van Volkswagen Inclusief niet toe

hvdhoven

Park-line houdt zich niet aan de volgende belofte (ik citeer van hun eigen website): "Volkswagen Inclusief Inschrijfformulier. GRATIS inschrijving. U betaalt alleen wanneer u parkeert. Per parkeeractie betaalt u € 0,25 voor het transactietarief van Park-line Parkeren. (korting van 50% op het normale tarief). U heeft ook de mogelijkheid tot een abonnementsvorm van € 2,50 per maand (ongeacht het aantal parkeeracties)." (einde citaat).
Ik heb gekozen, bij aanmelding, om te betalen per parkeeractie. Achteraf blijkt dat ik toch vast zit aan een abonnement van € 2,50 per maand. Bovendien worden mij € 0,15 per transactie berekend, bovenop de daadwerkelijk parkeerkosten. Park-line maakt dus twee fouten: mij ongevraagd een abonnement verkopen en, terwijl ik dus een abonnement heb, mij transactiekosten in rekening brengen. Het is het een of het ander, niet beide. Op deze wijze is het pure fraude!

Park-line erkent fout niet. Ze zeggen dat alleen het gratis inschrijven de korting is.

Ik eis excuses en volledige teruggave van alle betaalde abonnementskosten.

Ook een klacht indienen over Park-line?