Klacht Park-line: Stiekem abonnement dienst van Park Line en onmogelijk om op te zeggen.

Klachtnummer
# 74409
Gebruiker
Jordy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Blijkbaar zat ik na een keer parkeren in Rotterdam vast aan een abonnement van Park Line. Nooit berichten van Park Line gehad maar na een betaling achterstand van van 6 maanden kon Park Line mijn huis adres opeens wel vinden. Onder protest de rekeningen van Park Line betaald, aangezien ik hier niets van af wist. En vervolgens kon ik het abonnement bij Park Line niet opzeggen omdat deze was tijdelijke geblokkeerd. Vervolgens maakt Park Line het abonnement weer ongewild actief na de betaling.... En zit ik er nou weer aan vast...

De oplossing

- Betere helpdesk mogelijkheden dan alleen een 0900 nummer.
- Geen stiekeme abonnementen
- Makkelijker kunnen afmelden
- Per blief geïnformeerd worden over de rekening

1 reactie

  1. Auteur
    Park-line
    Datum
    Geachte heer Moos,In reactie op uw klacht.In deze kan ik u vermelden dat u zich op 13/09/2013 geregistreerd heeft bij Park-line met uw creditcardgegevens. De eerste facturen hebben wij correct kunnen incasseren, echter bleek dit vanaf de maand april 2014 niet meer mogelijk. Deze facturen die onbetaald zijn gebleven hebben wij reeds gerapporteerd bij het incassobureau om uit onze naam brieven van pre-incasso te versturen. Doordat zij gebruik kunnen maken van een burgerregister waarin zij uw gegevens hebben kunnen vinden, hebben zij u een pre-incassobrief verstuurd.Ik kan zien dat u reeds bent opgezegd, sinds 04/09/2014.Met vriendelijke groet,
    Park-line B.V.

Ook een klacht indienen over Park-line?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen