Klacht Park-line: Te veel betaald

Klachtnummer
# 300574
Gebruiker
Can.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een paar keer geparkeerd maar voor 3 soms 4 minuten en er wordt een hele uur projs afgeschreven en dit is al een paar keer gebeurt

De oplossing

Als oplossing wil ik dat er wat duidelijker word gemaakt voor mij wat daar de bedoeling van is

1 reactie

  1. Auteur
    Park-line
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Uveys Can,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat er meer kosten zijn berekend dan gewenst. Wij willen u vriendelijk verzoeken ons per e-mail aan te geven welke data dit betreft zodat wij dit verder kunnen uitzoeken. U kunt dit toesturen naar info@park-line.com.

    Wij zien uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Support

Ook een klacht indienen over Park-line?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen