Klacht Park Plus.: Oplichters

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 312367
Gebruiker
Benny van der Vegt
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Een oproep aan een ieder op deze site doe aangifte kan online via https:www.politie.nlaangifte-of-melding-doenlink-internetoplichting Zijn niet bereikbaar, als je 31 900 22 28 999 belt krijg je een vouchemail van €1,00 per gesprek, dus doe dat niet graaien ze ook elke keer weer lekker binnen. Eigenaar blijkt in het verleden onder de naam Qube Parking zijn diensten te hebben aangeboden met soortgelijke klachten. Wij willen ons geld terug en ook van onze dochter die hieronder haar klacht heeft staan. Bellen of mailen heeft geen zijn, kost alleen maar tijd en geld. Dus doe aangifte om deze praktijken te stoppen. Park Plus Schiphol is hetzelfde bedrijf als HD Parking Schiphol.
Gisteren kreeg ik voor het eerst een mail terug van HD Parking Schiphol met de volgende tekst.

HD Parking Schiphol
15:51 (22 uur geleden)
aan mij
Je k*nker*oer neem dit mee

HD Parking Schiphol

Ik heb ondertussen aangifte gedaan, en de Politie heeft het in onderzoek. Dus hoe meer aangifte's des te meer informatie de politie heeft.
Site https://parkerenvaletschiphol.nl/ is op dit moment uit de lucht. Heeft ook een Amerikaanse site https://www.parkplusairportparking.com/ zelfde logo.

De oplossing

Geld terug en per direct stoppen met deze oplichting!

4 reacties

  1. Auteur
    Benny van der Vegt
    Datum
    Park Plus en HD Parking is onderdeel van DIMA Capital hier kun je ook een beoordeling achterlaten https://www.opencompanies.nl/dienstverlening-dima-capital-amstelveen-68305036
  2. Auteur
    Benny van der Vegt
    Datum
    Nog steeds geen reactie.
  3. Auteur
    Benny van der Vegt
    Datum
    Hopen dat er snel een eind wordt gemaakt aan deze oplichtingspraktijken
  4. Auteur
    Benny van der Vegt
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Benny van der Vegt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hopen dat de afgifte van oplichting bij de politie meer uithaalt bij deze oplichters
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Park Plus.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen