Klacht Park Plus.: Oplichters

Benny van der Vegt

Een oproep aan een ieder op deze site doe aangifte kan online via https:www.politie.nlaangifte-of-melding-doenlink-internetoplichting Zijn niet bereikbaar, als je 31 900 22 28 999 belt krijg je een vouchemail van €1,00 per gesprek, dus doe dat niet graaien ze ook elke keer weer lekker binnen. Eigenaar blijkt in het verleden onder de naam Qube Parking zijn diensten te hebben aangeboden met soortgelijke klachten. Wij willen ons geld terug en ook van onze dochter die hieronder haar klacht heeft staan. Bellen of mailen heeft geen zijn, kost alleen maar tijd en geld. Dus doe aangifte om deze praktijken te stoppen. Park Plus Schiphol is hetzelfde bedrijf als HD Parking Schiphol.
Gisteren kreeg ik voor het eerst een mail terug van HD Parking Schiphol met de volgende tekst.

HD Parking Schiphol
15:51 (22 uur geleden)
aan mij
Je k*nker*oer neem dit mee

HD Parking Schiphol

Ik heb ondertussen aangifte gedaan, en de Politie heeft het in onderzoek. Dus hoe meer aangifte's des te meer informatie de politie heeft.
Site https://parkerenvaletschiphol.nl/ is op dit moment uit de lucht. Heeft ook een Amerikaanse site https://www.parkplusairportparking.com/ zelfde logo.

Geld terug en per direct stoppen met deze oplichting!

Benny van der Vegt
    Park Plus en HD Parking is onderdeel van DIMA Capital hier kun je ook een beoordeling achterlaten https://www.opencompanies.nl/dienstverlening-dima-capital-amstelveen-68305036
    Nog steeds geen reactie.
    Benny van der Vegt
    Hopen dat er snel een eind wordt gemaakt aan deze oplichtingspraktijken

Benny van der Vegt
Hopen dat de afgifte van oplichting bij de politie meer uithaalt bij deze oplichters

Ook een klacht indienen over Park Plus.?