Klacht Park Plus.: Overmacht bij afsluiting A4, terugbetaling, Valet Parking bedrag.

Klachtnummer
# 336851
Gebruiker
S.C. Mollis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1 november 2018 gereserveerd voor 23.00 u.
-Eerste keer gebruik makend van Valet parking.
Ik dacht parkeren op schiphol parkeer terrein,
vanwege de naam: Schiphol Valet Parking.
- Van Rotterdam naar Den Haag bleek de afslag naar A4 afgesloten.
Terug gereden naar Rotterdam, via Gouda naar Schiphol.
- Bij Schiphol, borden Valet parking gevolgd, bij de balie bleek dat mijn reservering niet bekend was. Ik ben nog 2 uur rondgereden op zoek naar de juiste balie.
Uiteindelijk bij "lang parkeren "mijn auto achtergelaten.
-Om 2.50u bij de gate, las ik een bevestigingsmail van Park&Go, met hun regels.
Ik had dus ook niet gelezen dat ik een uur van te voren moest bellen.
Nu weigert Park&Go mij 45€ terug te betalen.
Ondanks, onderstaande punten, wijst Park & Go alleen naar hun regels.
Bedrijf, Park&Go gebruikt de naam: Schiphol Valet Parking.
- Ik ging uit van parkeren op het terrein van Schiphol
- voor het eerst gebruikmakend van Valet parking.
- overmacht door sluiting A4
- bevestigingsmail niet gelezen.
Ik verwacht enige coulance van het bedrijf, voor bovenstaande punten.
Terugbetaling van het totale bedrag .

De oplossing

Terugbetaling 45€





























0 reacties

Ook een klacht indienen over Park Plus.?