Klacht Park Plus.: Parkplus een oplichtersbedrijf?

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 311847
Gebruiker
Tripper
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben bij parkplus gebruik gemaakt van de door hun aangeboden aanbieding om onze auto in de zomervakantie te parkeren bij parkplus.
Nu heeft er een wijziging plaatsgevonden waardoor wij iets langer op vakantie gaan dan eerst. Aangezien het bedrag al was betaald door ons heb ik geprobeerd telefonisch contact zoeken met parkplus. 5 pogingen a 1,- per gesprek, helaas zonder resultaat. Ik kreeg eerst een bandje dat ik word doorverbonden met een medewerker en vervolgens na drie keer overgaan krijg ik een voicemail. Alle keren ingesproken maar tot nu toe geen reactie terug. Toen overgaan op mailen naar parkplus. Ook de mails worden niet beantwoord helaas. Afgelopen week een mail gestuurd naar het klacht mail adres. Ook deze wordt niet beantwoord.
Er staat op de site kosteloos annuleren tot 48 uur voor vertrek, geen dure belkosten. Nou dit klopt dus niet, want ik ben inmiddels al meer dan 10,- kwijt alleen door te bellen en zonder reactie. Het is echt te triest voor woorden dat er zo met klanten wordt omgegaan.

De oplossing

Mijn geld terug want ik heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf.

1 reactie

  1. Auteur
    Tripper
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Park plus helaas.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tripper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Park Plus.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen