Klacht Park Plus.: Valet parking geboekt chauffeur is niet komen opdagen en geen terugbetaling ontvangen

Klachtnummer
# 302620
Gebruiker
Mbenne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Parkeren geboekt voor een week in februari 2018. Kregen in de nacht van vertrek een sms dat bestuurder was aangereden en dat wij geen gebruik konden maken van hun valet parking. Gemaakte kosten zouden wij terug krijgen. Gemaild bij terugkeer, gebeld maar geen reactie. Voicemailbox was vol dus kon geen bericht achter laten. Conclusie: opgelicht!

De oplossing

0 reacties

Ook een klacht indienen over Park Plus.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen