Klacht Parkeerdienst Amsterdam: Betalen maar kan niet terig vinden waar ik stond

Dominicus

Ik schijn te betalen voor een plek in amsterdam elke avond om 23.59 sluit het maar ik kan op mijn telefoon niets vinden waar ik voor betaal 16733 maar zie niet waar dat is en ik sluit altijd af en geeft mijn telefoon niet aan dat ik nog ergens sta graag reactie van u kant.

Ik zoek paal 16733 en graag stop zetten aangezien ik dat niet via mijn telefoon terug zie.

Parkeerdienst Amsterdam
    Geachte heer/mevrouw Van Beeren,

Parkeerautomaat 16733 bevindt zich op de Insulindeweg ter hoogte van huisnummer 550. Via Parkeer en Bel of een parkeer app kan via de mobiele telefoon parkeergeld worden betaald (indien men zich bij één van de hieraan deelnemende belproviders heeft aangemeld). Sommige providers geven automatisch de dichtstbijzijnde parkeerautomaat aan (er moet dan wel worden opgelet of het een automaat is in hetzelfde tariefgebied waar de auto geparkeerd staat).

De parkeerder geeft telefonisch of per sms het vijf-cijferige nummer van de parkeerautomaat door. Bij het weggaan belt of sms’st de parkeerder zijn provider om de parkeertijd te stoppen. Wanneer de parkeeractie niet zelf door de parkeerder wordt gestopt / afgemeld, zal de parkeeractie die dag vanzelf stoppen als de eindtijd van het betaald parkeren is bereikt.

Parkeerdiensten heeft geen zeggenschap over de belproviders en wij raden u dan ook aan om contact op te nemen met uw belprovider indien buiten uw medeweten telkens parkeeracties worden aangemeld.

Klachtencoördinator Parkeerdiensten
    Gemeente Amsterdam

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?