Opgelost door Parkeerdienst Amsterdam: boete brief van gemeente Amsterdam inverband met te weinig of helemaal niet betaald parkeer ticket k

content Opgelost
Autoverhuur

Goedemorgen,
ik heb in de week van 5 april een brief thuis gekregen met daarin de mededeling dat ik een parkeer boete heb gehad van E.52 -,
ik heb de brief stom genoeg laat binnen gekregen in de week van 6april 2019
er word je gewezen op het feit dat je bezwaar kon maken nadat je de bon hebt kunnen inzien.
echter kreeg ik niet de gelegenheid om bezwaar in te dienen omdat de betalings termijn verstreken zou zijn,raar ik heb die brief pas een week geleden ontvangen.

en er ook nog bij het is nog steeds 17 april 2019.

ik ben een hele tijd bezig geweest om de bezwaar pagina temopenen via de regel parkeerbon in zien en die stappen hebnik allemaal doorlopen met het kenteken in te vullen het soort auto en dergelijke.

en nu omdat de parkeerdienst Amsterdam de brief te laat opstuurd heb ik hèèl kort de tijd om er iets mee te doen ,dus het bezwaar indienen

en dan nog mededelen via de parkeerbon inzien menu dat ik te laat zou zijn .

nogmaals het is nog steeds de 17e van april 2019.

ik hoop dat u mij hiermee kan helpen ,want dit vind mik erg vreemd.

Ik had behoorlijke haast en ik schijn geen of te weinig parkeer geld te hebben gebruiktt om mijn huurauto te parkeren .

het betreft een ziek iemand op halen en daarbij was behoorlijke haast geboden .

en per ongeluk is het betalen van de parkeer plaats helemaal fout gegaan maar ik denk dat een mensen leven wel wat belangrijker is .

maar excuses voor dit ongemak een zieke persoon is helemaal niet fijn maar dan ook nog een parkeer boete omdat je iemand helpt???
Erbij ben ik zelf een aantal weken uit de running geweest ,niemand kan voorkomen dat die ziek word en dat nou nèt in die weken dit papier op de mat valt
ik snap dat de gemeente Amsterdam daar niet bij stilstaat maar ik verzin geen excuus het is gewoon hoe het op dat moment was ,nogmaals excuus voor dit ongemak.

en het vervelende ook dat ik zelf ook uit de running was door zelf ook ziek te zijn geweest. dat kan je helaas niet voor zijn.
M,V,G
A.M Sloot

Ik zou heel graag willen dat deze in mijn ogen onredelijke bekeuring wordt kwijtgescholden nogmaals ik zit nog net in de termijn dat ik bezwaar kon maken maar daar niet de gelegenheid voor kreeg omdat de site zegd dat de bezwaar termijn al is verstreken ./
ik zou graag willen dat deze mail wordt doorgestuurd naar parkeer beheer of hoe dat tegenwoordig heet ,omdat de termijn nog niet is verstreken.
Briefdatum 03-04-2019 (naheffingsaanslag parkeerheffing)

Parkeerdienst Amsterdam
    Geachte heer/mevrouw Sloot,

Op deze wijze kan helaas niet in bezwaar worden gegaan tegen een naheffingsaanslag. Wanneer een naheffingsaanslag is opgelegd kan binnen zes weken online bezwaar worden ingediend via het webformulier op de website, zie www.naheffingsaanslag.amsterdam.nl. Na deze periode kan alleen nog schriftelijk een bezwaar worden ingediend.

De betreffende boete (naheffingsaanslag) is in januari 2019 opgelegd. De invordering hiervan is in handen van de dienst Belastingen van de gemeente Amsterdam. Bij een lease/huurauto wordt eerst het lease/verhuurbedrijf aangeschreven en kan het soms even duren voordat achterhaald is wie op dat moment de leaser/huurder van het voertuig was. Het kan zijn dat het online indienen van een bezwaar dan niet meer mogelijk is maar schriftelijk kunt u dus nog wel bezwaar indienen. Vergeet u dan niet een kopie van de brief bij te voegen zodat duidelijk is dat u niet eerder op de hoogte was van de boete (naheffingsaanslag). U kunt uw bezwaar sturen naar Gemeente Amsterdam, Parkeerdiensten, afdeling Bezwaren, Postbus 2727, 1000 CS Amsterdam.

Klachtencoördinator Parkeerdiensten
    Gemeente Amsterdam

Autoverhuur
Dat klachten kompas hier iets mee doet. Ik wacht nu gewoon de reactie van parkeerbeheer Amsterdam af.

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?