Klacht Parkeerdienst Amsterdam: De administratie van mijn langparkeergegevens is erg gebrekkig.

Klachtnummer
# 636415
Gebruiker
M.M. van Rossem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De administratie van mijn parkeergeschiedenis en het overzicht van de al dan niet te behalen subsidiabele dagen is totaal onoverzichtelijk en erg gebruiksonvriendelijk. Kan er bij de diverse pilots misschien aangegeven worden om welke data het gaat? Nu weet ik niet hoeveel subsidiabele dagen ik nog tegoed heb.

Gewenste oplossing

Up to date administratie als vergunninghouder , verder meer duidelijkheid over data van de pilots.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Parkeerdienst Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen