Klacht Parkeerdienst Amsterdam: de gemeente moet zijn werk hier doen anders stap ik naar de ombudsman
Details
Klacht
Paar weken geleden bericht gekregen dat ik van wachtlijf af ben en een parkeervergunning kan krijgen. Ik heb gebeld en aangegeven dat ik dit graag later wel laten ingaan vanwege problemen met vluchten corona en ik in het buitenland vast zat. Collega geeft aan dat het geen probleem is en het vergunning 6 maanden actief blijft zodra ik zou betalen gaat het binnen 3 dagen in. Voor zo ver prima. Op 1 september bel ik even na om te zegen dat ik de betaling ga doen dus binnen 3 dagen de bewonersparkeervergunning verwacht. Krijg ik een hele andere verhaal te horen ik moet brieven schrijven en handmatig opsturen afdeling is alleen per brief te bereiken welkom in 2021 in Amsterdam. Vervolgens na 2 weken hoor ik dat de brieven niet helemaal aangekomen zijn alsof de envelop vanzelf open gegaan is en 2 van de 3 blaadjes eruit vlogen. Ik heb gelukkig foto bewijzen die ik ze ook heb gemaild. Inmiddels al 120 euro aan parkeerkosten betaald en er zit geen enkele vaart in deze dienst. Deze parkeerdienst is er alleen om burgers stress te geven en is niet van deze tijd. Nog maar te zwijgen over het systeem van digid welke vaker een storing heeft dan die werkt.En medewerkers aan de telefoon die niet genoeg geschold zijn of geen inlevingsvermogen hebben.
Gewenste oplossing
parkeervergunning activeren- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.